Inhoudsopgave
Deel

Ambities van Beyuna

Ambities van Beyuna

De huidige ontwikkelingen laten duidelijk zien dat de consument klaar is om meer eigen verantwoording te gaan nemen voor zijn eigen gezondheid. De gemiddelde burger beweegt steeds meer en er is ook meer aandacht voor ecologische voedingsproducten.

Beyuna is op 25 maart 2014 gestart. Met een duidelijke visie over de rol die wij willen spelen bij het welzijn van ons allemaal. Vanuit een filosofie dat altijd uitgaat van “designing a world where people come first”. Het gaat om mensen. Om de gezondheid van u en mij.

Wij geloven hierbij in de aanvulling van lichaamseigen voedingstoffen naast de dagelijkse voeding. Gezond leven met de aanvulling van supplementen met optimale waardes en hoog opnamevermogen.

Geloof in het beste resultaat van onze producten

In onze productontwikkeling en de samenwerking met voedingsinstituten zijn er heldere principes. We benutten alleen de beste ingrediënten voor onze producten die mede ontwikkeld zijn vanuit de beste technologisch ontwikkelde grondstoffen. Hier hechten wij bijzonder veel belang aan aangezien wij alleen maar geloven in het resultaat van het product. Dat het daadwerkelijk werkt en mensen hier direct ook resultaat voor een beter gezonder leven uit behalen.

Beyuna levert die kwaliteit vanuit producten met hoogwaardige ingrediënten die resultaat opleveren voor een betere gezondheid. Dat is waar de initiatiefnemers Paul Gebbink en Lucas IJsbrandy achter staan en wat hen persoonlijk motiveert om van Beyuna een wereldspeler te maken in de gezondheidsmarkt. Een organisatie bouwen die waarde toevoegt voor de gebruikers van de producten en de aangesloten distributeurs.

Ambitieuze omzet in 2030

Beyuna streeft naar een omzet van 1 miljard in 2030 in internationale markten. We geloven in deze cijfers omdat we ook overtuigd zijn van ons distributiemiddel en de groeimarkt van gezond leven en gezonde producten. Dit klinkt voor velen te ambitieus maar voor ons is dit haalbaar.

Wij willen het toonaangevende internationaal bedrijf worden vanuit een netwerkmodel dat consument nieuwe financiële kansen biedt. Dit model van de toekomt wordt gedragen door de combinatie van informatietechnologie, internet en de sociale verbinding tussen mensen. Ons specifiek ontwikkelde model met een haalbaar betaalplan voor iedereen wordt wereldwijd steeds meer omarmd en vormt het fundament van onze ambitieuze groei.

We streven naar 200.000 aangesloten distributeurs. Daar passen wij ook onze plannen en investeringen op aan. Onze wereldwijde ambities vullen wij zorgvuldig in. Vanuit het huidige succes in Nederland werken aan een stabiele internationale expansie.

Schaalbaar distributiemodel

Innovatief ondernemen vraagt om digitale platformen. Ons digitale distributiemodel is schaalbaar waarmee wij onze internationale groeidoelstellingen kunnen realiseren. Het Beyuna digitale platform, de mobiele app, vormen net als bij Uber en Airbnb het fundament om internationale groeidoelstellingen te verwezenlijken. Onze diensten en producten zijn “anytime and anywhere” beschikbaar.

"Designing a world where people come first"

Nieuwe markten worden gemaakt door empowering people. Door netwerken waarin mensen op de eerste plaats komen. Dat doet Beyuna. Dat is onze motivatie voor “designing a world where people come first”. We maken een duidelijke keuze vanuit een toekomstbeeld dat gestoeld is op eigen autonomie. Samen aan iets groots werken wat goed is voor volgende generaties.

Paul Gebbink, oprichter Beyuna